شما این کار رو بکن تا کل پرسپولیسیها بهانه ی بن کردنت دستشون بیاد دیگه چی کار میکنی؟
شهریار - بهنام - مهدی - مهراد همه پرسپولیسین مکارت ساختست اگه توهین بکنی!
شما این کار رو بکن تا کل پرسپولیسیها بهانه ی بن کردنت دستشون بیاد دیگه چی کار میکنی؟
شهریار - بهنام - مهدی - مهراد همه پرسپولیسین مکارت ساختست اگه توهین بکنی!
.:: Things Are The Way They Were Before ::.
D J V A H I D (23-02-09)
6 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 6 میهمان)
Bookmarks